Today

Dagen var helt okej! ^-^
Skoldagen var rätt ok. Jag somnade inte direkt på lektionerna idag! Eller jo, jag hållde på att somna lite smått faktiskt, haha! worry1.gif image by Ahiruchan Fast det regnade massor idag, blev lite blöt medans jag cyklade till skolan och tillbaka 
Vi slutade ganska tidigt idag, jag slutade 14:30. Wie! ^^ Det var skönt att komma hem efter en tröttsam skoldag (trots den var kort hehe, men jag var ju lite somnig idag1092065pc9aiu4vb4.gif image by Ahiruchan
Och så har jag skapat bloggen idag hihi!!!
Kan förklara mitt bloggnamn också på tal om ingenting... Maruko (まる子) är en manga/anime karaktär som jag alltid har älskat, ända sen jag var liten ^-^ Hon är verkligen sockersöt!! <3 bild på henne: 

mew mew mew :3 Hihi. Vad jag skriver onödiga inlägg haha, men jag är ny på att blogga så att ni får ha tålamod med mig i början ;D
Tack fِr att du tar dig tid
att kommentera mitt inlنgg :)


Sofie ツ

Aw. C:

2011-09-07 | 22:20:28
http://dupre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign pه www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!