Jag förut!

Jag har suttit och snackat med mina vänner på MSN angående att min kompis för det mesta skriver "xD" efter varenda mening!... Så blev ämnet stort haha och till slut handlade det om hur vi var förut och hur mycket vi har förändrats!!! ^-^ Det är faktiskt ganska intressant (kul) hehe. <: men nu är jag en "kawaii girl" o det känns så bekvämt!! älskar det~ ^-^ ♥
♥*♥*♥
Förut var jag en blandning! Jag hade jättesvårt att veta vem jag var. en gång var jag sådär kaxig ut haha ;D nejmen kaxig e inte rätt ord.... men ja, bilden här nere förklarar nog haha!.
iaf nu ska jag duscha och bli ren!!! ;D hihi baibai ♥
Tack fِr att du tar dig tid
att kommentera mitt inlنgg :)


Sofie ;D

sv: såklart :D

2011-09-13 | 20:21:03
http://dupre.blogg.se/
Karo

Sv: Hihi, ja ;D



Haha, förut var jag en tomboy, jag brydde aldrig om mitt utseende.. Sen så var jag lite smått knubbig också :33

2011-09-13 | 20:41:29
http://cherryjelly.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign pه www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!