Dutti Chey

Hallå allihopa! ^-^
Jag har diskat idag! Jag känner mig duktig, haha! Jag vill göra mamma glad så. För hon såg jättetrött idag och ganska ledsen, så jag ville liksom ge henne förmågan av "CHEER UP!" eller något haha ^-^ då hon såg mig diska blev hon glad! Det värmde. ♥
Och idag är det ju fredagsmys, och då firar de flesta det med godis, chips o läsk o sådant! Ändå, kände jag att jag åt för mycket choklad idag. 'o' Inte bra, måste sluta med att äta choklad så mycket o så ofta!!! ajabaja! Imorgon är det lördag, chill! Jag vet inte exakt vad vi ska göra för något. Jag tror inte att vi kommer göra något speciellt. Vad ska ni göra på helgen? och ha en kul fredagsmys! <3
Tack fِr att du tar dig tid
att kommentera mitt inlنgg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign pه www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!