HELG!


Yay~ Äntligen helg!!
Jag har längtat. :D Vad kul det ska bli snart när höslovet kommer, bara tre veckor kvar då ju! ♥ anyways~

Idag så hade vi inbrott på skolan. Haha, det var faktiskt ganska spännande! Jag tycker sådant är kul och rånare och sådana folk är bara så töntiga. xD Hihi, nu ska vi vara lite seriösare då! Rånaren har brutit sig in på skolan innan den öppnades, men då såg personalen det och ringde då polisen och grejer. Läraren har talat om det för oss och allt. Så fick vi inte heller gå ut på rasterna... De började vara extra försiktiga och låsa dörrarna på klassrummet o allt hihi. Men det är bra. :> ..
Just nu är jag ensam hemma igen haha. Mamma gick ut för att handla lite och hämta min lillasyster från dagis. Storasyster är påväg hem nu, och pappa är på jobbet.
Kram ♥
Tack fِr att du tar dig tid
att kommentera mitt inlنgg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign pه www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!